teman2....

Tuesday, July 4, 2017

potret family besar kami


as salam semua kwn2,


Salam selasa bersamaan 10 Syawal, kejapnya dh 10 syawal kan.... 

Mcm biasa 2 tahun sekali ada lah gambar aku dlm potret family bsr kami... 
kalau beraya rumah atuk aku mmg wajib amik gambar ramai2, tahun nih ada 5family dlm gambar nih... paling spesel pakcik kami yg keje kt sabah ada sekali, dia mmg paling ssh nk ada dlm gambar raya gini.

Almakllum dia PGA kt sabah nun, cuti mmg payah la.
Selalunya time amik gambo mmg campur2, korang tgkla mana yg warna sama tu kira 1 family lah 

masa ni test2... tu yg maktek takde dlm gambo... 

masa ni amik pakai hp, itu yg laki aku lak takde dlm gambo



gaya bebas katanya...  si aiyan bkn main sengih ddk depan sekali lak tu


tgk... dia pn berangan nk amik gambar ramai2... 



12 comments:

aryan azra said...

bestnya ada gambar ramai2 macam tu akak tahun ni takde pulak gambar beramai2

Kamsiah Yusoff said...

bkn senang nak berkumpul adik beradik,ipar duai mcm ni kan
hanya pada hari raya,kenduri kendara ja berkesempatan..

Amanda Suria said...

seronoknya ramai- ramai macam tu...

Mar Mansor said...

memang tak sah bergambar beramai-ramai untuk kenangan kan
JanjiKita

Mimi Azirah said...

Wah ramainya kak...meriah2

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- selalu ngn family mertua adik badik je dh ramai, ni ngn adik badik mak... mmg ramai gini

k Kamsiah- betul tu kak, sbb tu wajib amik gambo ramai2

k Amanda Suria- mmg dh jd tradisi tiap tahun kak

Mar- betul tu... tp selalu tak penah ckp 7 beradik

Mimi- ni pun tak ckp semua... pagi raya pertama je dpt jumpa semua

hainom OKje said...

Selamat Hari Raya maaf zahir batin Dana...
Ni kiranya mcm rumah hakaklah ni. 1 Syawal semua abang kakak berkumpul tapi tak berkumpul semua jugak. Jadinya cuma dapat bergambar satu family satu family je

Ainniah Zulkefli said...

syoknya gambar dgn family besar beramai2. simpan sebagai kenangan nanti boleh tunjuk kat anak.cucu cicit piut dan seterusnya. 😁

Warisan Petani said...

Tentu meriah sambut raya ramai2 gini.

Inani Hazwani said...

Meriahhh! Selalunya bila nak ambil gambar satu family macam ni, memang kecoh rumah. Hahah! Tapi tu lah yang seronokkan sekali sekala dapat berkumpul 😂

Norhayati Mohd Isa said...

Sedih pulak akak..
Dulu masa arwah abah mak ada..
Tak pernah miss bergambar ramai2 mcm ni..

Meriah kan bila gmbr ramai2 ni..

LYAfrina said...

Seronok berkumpul ramai² camni kan