Tuesday, May 26, 2015

Clip Brooch muncul kembali

as salam sume kwn2,

aku nih nyanyuk betul lah... mati2 aku ingat hari ni rabu... teruk bebeno memory di otak ini... laju je nk bt ntry WW td... kui3

korang kenal clip brooch?
Clip brooch nih glamer dlm tahun 90an gitu, aku pun sempat la pakai masa sekolah menengah dulu2 brooch nih....
lps hampir dkt 20thn kot muncul semula pesen clip brooch nih...
aku suke pakai sbb simple kot, kadang2 mls nk pakai brooch banyak2 kan... clip je

cara biasa bt reben, kalu nk pakai cara biasa tanpa reben lg simple

pinjam gambar dr tokey gerobok pin.... gini lah rupe clip brooch 

7 comments:

  1. zaman saya sekolah rendah..curik brooch mak..haha

    ReplyDelete
  2. akak pun dulu banyak brooch cam ni dana.. tapi ntah mana tah sekarang. heeee

    ReplyDelete
  3. Bbwana- aah skrg muncul kembali

    Nur Anis- hehehehe akak sekolah menengah masa clip brooch nih ada

    k Azian- itulah kak, kalu msh simpan lg tuh... antik tp msh releven

    ReplyDelete
  4. Betul betul.....dulu mmg berlambak brooch klip gini Dana tpi reben tu rasanya tak delah.... Dulu dulu batu jer gedabak beso kat tengah hihi

    ReplyDelete
  5. ni zaman mak saya dulu, ngan arwah nenek, pakai tudung letak tu kat tengah, style dah sekrang, hehe

    ReplyDelete
  6. aah dulu-dulu memang femes pin nih

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...