Thursday, November 7, 2013

photo diary... makan

as salam sume kwn2,

mula2 aku nk mintak maaf banyak2 kt korang, smlm tak sempat nk bt ntry... bz bebeno semalam wei.... kesian aku kan, maklum bos aku cuti isnin masuk2 keje berlambak lah keje dia bg kt aku... pastu mmg tak sempat ber BW, arini insyallah aku lwt umah korang2... rindu nk baca cite2 korang....

takmo bebel panjang sbb aku nk setel keje lg nih, arini ada pelawat nk dtg opis.... tp bkn lwt aku pun heheheh...


aritu teringin nk mkn pengat pisang tp cari2 tak jumpa... bile jumpa pisang beli sampai sebakul beso,
tp kecik2 je pisang nyer
mls dh nk bt pengat... jd bende nih la.... nyeh2
pg paso mlm beli pelam epal muda ngn kuini.... nyummm2
ni lah hasilnyer... mmg tak hengat time mkn kejap je dh setel
bfast pagi ahad nih... roti telur tp versi aku suke campur gula ngn susu kt telur tuh.... 
ni buah cekur yg makngah tanam... daun dia bukan main lebo... tp tak berapa jd lg nih isi nyer... 
jadi jugak msk lemak cekur aku.... bt pedas2 n pekat
geng bfast kt opis nih... yg pakai spek lengan pendek tuh mmg rajin msk... dia punye kari mmg sedap tahap gaban lah

p/s: ujung2 thn ni rasa mcm nk cuti2 je...  lama dh tak bwk family pg jln2 cuti2

Published with Blogger-droid v2.0.10

20 comments:

  1. adalah saya lieyalatif bahawasanya ingin menegaskan saya adalah terliur tgk semua pic2 di atas....

    nyum!!

    ReplyDelete
  2. Kakcik kena kawal makan sebab tak nak berat badab bertambah semula... :)

    ReplyDelete
  3. LIeya- heheheheh.... kalu ko random photo mcm2 gambar ada, aku ada makanannnn je

    ReplyDelete
  4. Izan- heheheh yeke terliur izan

    Kakcik Seroja- heheheh boleh mkn tp sikit2 jelah kakcik nih, kalu tak kang teringat2

    ReplyDelete
  5. pisang atas sekali tu pisang apa nama dia..saya ni kenal pisang tanduk, pisang nangka, pisang emas je..yg lain failed..hehehe..

    ReplyDelete
  6. Laaaaaa..buah cekur rupa rupanya...sekali imbas tgk, saya ingatkan janggut sotong..hahaha

    ReplyDelete
  7. nampak sedaplah lemak cekur tu...tak pernah makan lagi tau..

    ReplyDelete
  8. sedap nampak roti telur yg dana buat tuh..lembut gitu..akaksll buat ygtaruk gula atasnya..

    ReplyDelete
  9. tak boleh tahan tengok gambar mangga ngan kicap tu

    ReplyDelete
  10. datang sini terus lapo...semuanyer sedap2..buah kuini tu sodapnyer...siap ader geng breakfast tu yang best tu...

    ReplyDelete
  11. Sya pun nmpk gmbar pelam gn kuinin trus..hehe...sngguh best cicah garam..

    Siap ada geng2 breakfast lg..mmg best lg ni..

    Cupcake tu kna buat lg tu..bg nmpk mcm kaler bju askar..hehe

    ReplyDelete
  12. Cekur tu belum masa nak cabutlah Dana. Boleh besar lagi - ubinya belum jadi lagi tu...

    ReplyDelete
  13. k Dee- dana beli tu pisang lemak manis ngn pisang berangan kak

    Daddy Ziyyad- heheheh cekurnyer msh lum berapa jd lg bijik tuh... itu yg panjang2 gitu

    k Qhaifa Nur- sedap kak, dia mcm msk lemak cili api cuma ganti kunyit ngn cekur n pekat lg

    k Ummuaidan- dana pun ada letak gula tuh kak... tabur2 gitu

    Acik Erna- heheheh terliur yek acik

    Lizz- nyeh2 seskali je pun lizz

    Adrianna- nyeh2 bkn akak ngidam tau... geng bfast sepatutnyer ramai lg tp masa tu ramai yg cuti...ngn geng bujang pun ok je

    ReplyDelete
  14. k Zakie- aah betul tu kak, tp sbb makngah ckp dh lama sgt... dh bertahun dh... tnm lak kt pasu je, nk sgt msk cekur itu yg cabut gk

    ReplyDelete
  15. sesekali pekena cokodok pisang memang sedap...!!!

    ReplyDelete
  16. sedapnya kuini tu... berkali-kali telan air liur...

    ReplyDelete
  17. Pisang tu boleh buat pengat ke Dana...setahu OKje pisang Nipah je hehe

    ReplyDelete
  18. amboi sedap2 belakatu.. epal muda ngan kuini...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...