Monday, February 7, 2011

aku msk wad....

salam sume kwn2...

pe kabar sume?hrp2 moga korang sume sihat ye, lg2 pas cuti panjang kn... msti best kan..
aku yg plan takmo cuti pun dh tercuti lama jd nyer... maaf la ye dkt 2minggu aku tak update blog aku nih...
maaf ye kwn2 juga tak dpt jenguk blog korang... 28hb lps aku kene msk wad kt HKL nun, duk lah sana 3 hari sampai 30hb... pastu dpt mc 31hb... dh alang2 edy ada kt kl nih, aku terus la ikut dia blik tganu...
cuti lah seminggu itu yg hilang tuh aku lama...

aku msk wad aritu sbb BP aku naik skit nyeh3... skrg nih dh ok sbb telan ubat hari2 hehehe...

gambar aku ngn unipom hijau tu tak leh tunjuk sbb buruk beno hehehe... ni masa aku dh nk kuar...

11 comments:

  1. tu le dana...lepas ni keje hati2 yeak...harap2 ni laa seklai ko masuk spital...lepas ni tgl masuk spital nak bersalin jek heheehehe.....

    ReplyDelete
  2. lieya- itulah beb, masa doc kata kene msk wad aku dh nangis2 dh, yelah dok pkr edy dh la kt tganu, camne aku nih kn... last2 dh mls nk dgr doc tu syarahan aku gi jelah hkl tuh siap berantar ngn misi lg, nsb emy n k ct ada tlg amik kan charge n brg2...

    ReplyDelete
  3. dana--
    patutlah awak menyepi..
    jaga kesihatan dik..
    follow up akan datang berapa hb??

    amalkan makanan yang tak berapa masin yer sayang

    ReplyDelete
  4. xpe lah beb..
    lepas ni jaga diri tu
    takmo tensen2 dah...

    ReplyDelete
  5. k ayu- ehhehe itulah kak, lusa nk kene gi kt klinik pstu 1mac nnti kene gi antenatal kt hkl... aduhai

    mmg skrg mkn yg twr2 je kak

    ReplyDelete
  6. emy- hehehe ye baik
    tp camne takmo tensen, dtg2 ofis je dh tensen ngn bos ko

    ReplyDelete
  7. Dana, takper demi baby kena berkorban..jaga kesihatan k..

    ReplyDelete
  8. k zee- ye kak, mmg bekorban skrg nih... demi bby

    ReplyDelete
  9. ingatkn masuk spital melawat orang sakit ghitewww.. uhuhu

    ReplyDelete
  10. en me- ish2... kite yg di lawat org lain... uhuk2...

    ReplyDelete
  11. knape erk?
    so sekarang dah sihat??

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...