Tuesday, December 21, 2010

jubah putih balqis

Asalam sume...

akhirnya jubah putih siap jugak n selamat aku pos kan semalam,hrp2 blh sampai arini lah jubahnyer... dsign nyer agak simple ikut pd tuan nyer baju yg nk tema kaler biru+silver tp aku tambah pink... nk bg lg comel...
jom layan bunge2 nih...




kt bahagian tgn


bahagian leher,simple je

p/s: sorry ek korang sejak dua menjak nih mls nk amik gambar ngn dslr canon tuh, so amik ngn nokia aku je itu yg kalu gambar senget2 tuh sorry ek...

8 comments:

  1. salam..
    dana....
    tu dia...
    adeh2x..jeleslah lawa gile jubah tu..
    kak nak gak..
    tahniah..semakin cantik hasil kreativitimu

    ReplyDelete
  2. rajinnya...adeh mau hancur kain kalau akak buat ni

    ReplyDelete
  3. akak tag dana

    http://canteek-selalu.blogspot.com/2010/12/wardah-ilmu-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. k ayu- tq kak... hehehe cpt2 antar kt dana baju blh dana try bt kt akak lak heheheh

    k lelord-
    hehehe ni pun dh kire mls dh ni kak,makin lama makin mls nth le...
    tq sbb tag dana...

    ReplyDelete
  5. Mashukkk..side income lumayan nih..

    ReplyDelete
  6. zee- hehehe blh la utk part time income..
    tp kalu dh datang mls.. itu yg payah skit

    ReplyDelete
  7. Salam kenal,


    cantik nya hasil kerja. Berapa upah ek?

    ReplyDelete
  8. yan- salam kenal
    time kasih... upah ikut pada dsign.. kalu yan berminat bgtau saya nnti saya email saya nyer contoh dsign yg ada

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...