Tuesday, August 10, 2010

im 28 yr today


hari ni hari lahir aku yg ke.. 28, tua dh aku wei, kwn2 ramai yg dh ada anak masa umur nih... aku? anak tekak ada lah... ahak2... tp takpelah at least aku ada dh `beruang besar`....

aku nih sedih dlm hepi, ke hepi dlm sedih... heheh hepi gk lah sbb edy dh bwk gi CH kire hadiah jln2 inadvance... tp sedih sbb aku msh lg tak dpt duk sama ngn dia, tp paling sedih bile, tahun nih bt pertama kali nyer aku kene pose n buke pose sndiri2... syhdu nyer... mcm best je ni lah pose pertama sbgai isteri... tp

sama je mlh lebih syahdu bile kene hadapi nyer sndiri2... klau dulu masa bujang ada gk lah membe serumah kn, tp skrg nih... cume manik2 je jd peneman aku... nsb lah time tdo ada spongebob jd peneman... :(

apa pun, aku syukur ALLAH msih panjangkan umur aku supaya aku msh lg blh rasa nikmat kt dunia nih, msih blh lg bernafas sampai ke umur28 nih, hidup yg hepi dikelilingi family, kwn2 yg sayangkan aku....

apa pun, selamat hari lahir dana... moga tahun ini umur ini, akan beri kebahagian pd aku, juga time kasih bt sume kwn2 aku... sbb msh lg sudi berada disisi aku...

8 comments:

  1. ^o^ SeLaMaT HaRi JaDi...jangan sedih2 senyum sokmo.Sedap weh nampok kek tu.

    ReplyDelete
  2. hepi besdei dana comey...semoga dimurahkan rezeki dan diberi kesihatan yg baik...dan mudah-mudahan lepas ni berbadan due...aminnn......

    ReplyDelete
  3. k seha- tq kak.... kek gambar je kak uhuk2

    lieya- tq beb... amin, dpt bby ek... heheheh
    amik berkat ko ek

    ReplyDelete
  4. sabar yek syg..
    aku ada je kat ko hari2
    esok posa..kte jahit baju sama2 yek
    apapun..hepy besday..
    dah beso pjg dah
    tempuhi idup penuh dugaan ni dengan relaksnyer
    ingat..sebulan kte takleh gossip..
    leh ke??hehehe

    ReplyDelete
  5. emy-
    eleh ada hari2 apa... dh 2 hari aku kebosanan sbb ko takde... uhuk2
    yelah kang kite sama2 mnjahit di surau time tgri

    heheheh... sbr lah nih, sunyi sepi lah aku time pose nih... sedih

    ReplyDelete
  6. hepi blated bday... semoga allah memberkti kshatan, rezeki n umur kak dana... :)

    ReplyDelete
  7. Anda sedang mencari takaful kereta yang dipercayai ? Boleh cuba buat tuntutan insurans dan perlindugan untuk diri anda disini insurans

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...